Atempten contra Trepucó i rompen una columna talaiòtica

El jaciment talaiòtic de Trepucó ha patit en les darreres setmanes una sèrie d’actes vandàlics que culminen en l’enderroc d’una columna que s’ha trencat en tres parts. El conseller de cultura, Joan Lluís Torres i el director insular de patrimoni, Amador Marí, han denunciat els actes a la policia i fan una crida a la col·laboració ciutadana a més d’haver contractat una empresa externa que de forma aleatòria visiten el jaciment diverses vegades al dia. Les destrosses han passat en el recinte que s’acaba de restaurar i excavar, obres que encara no han estat inaugurades i que conten amb una dotació de 85.000 euros per part del Ministeri de Cultura. Des del Consell s’ha fet notar també que aquest tipus de notícies perjudiquen negativament la defensa de la declaració de Menorca Talaiòtica com a Patrimoni de la Humanitat.
Fuente de información: Menorca info.

————————————————————————————————————————————

Este tipo de noticias dejan a una por el suelo y totalmente desilusionada. O cabreada más bien. ¿Cómo se puede atentar de esta manera contra el patrimonio histórico? Con nuestro pasado. Desde luego, prefiero ahorrarme las palabras sobre este asunto. Solo reitero lo dicho anteriormente.
Anuncios
Esta entrada fue publicada en Actualidad, Arqueologia, Edad de Bronce, Historia Antigua y etiquetada . Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s